Faceți căutări pe acest blog

luni, 20 mai 2013

Pleci in Bulgaria? Ai nevoie de un hotel cu rezervare rapida ?

Agentia de turism Travel Destination, lanseaza un produs foarte interesant pe care l-am si testat, mai exact o platforma online exclusiv pentru rezervarile rapide si intr-un mod foarte simplu pentru hotelurile din Bulgaria.

Dupa cum am fost informat din comunicatul de presa platforma hoteluriinbulgaria.ro aduna chiar de la inceput peste 450 de locatii cu posibilitati de filtrare dupa nume, pret, numar de stele, disponibilitate + un modul de rezervare si verificare a disponibilitatii camerelor in timp real.

Viteza de incarcare, designe-ul placut si intuitiv completeaza experienta de navigare superioara pe care o vor avea posibilii turisti si de care m-am bucurat si eu.

Din ce am inteles principalul scop pentru platforma online hoteluriinbulgaria.ro este cel de a simplifica procesul de achizitie, rezervare si filtrare al turisitilor interesati de diferite zone turistice din Bulgaria.

Cine este Travel Destination si cum puteti sa-i contactati?

Travel Destination este o agentie de turism cu experienta infiintata in anul 2012 ce ofera produse si pachete turistice de interes general precum servicii hoteliere de cazare, rezervare si emitere bilete de  avion pentru aproape orice destinatie, rent a car, croaziere sau bilete de acces la diferite evenimente culturale si sportive.

Fie ca mergeti in zone si statiuni precum Sunny Beach, Albena, Nisipurile de aur sau Obzor hoteluriinbulgaria.ro este o solutie eficienta din toate punctele de vedere, platforma online de rezervari in timp real pentru hotelurile din Bulgaria fiind cu adevarat utila.




Eu vara aceasta am ales Travel Destination pentru vacanta mea de vara si deja mi-am rezervat un hotel pentru 1-7 august in Albena, voi ce ati ales?

Datele lor de contact:

office@traveldestination.ro 
021.642.20.12/ 021-642.20.82
Str. Matei Voievod, nr. 29, sector 2, Bucuresti (cladirea Energi-Co).
Florin Vergu (director agentie)
www.hoteluriinbulgaria.ro
sau Facebook www.facebook.com/TravelDestinationRO


Niciun comentariu: