Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 4 iulie 2012

Reducere la costume de baie

Stiu ca acest blog in general ofera informatii despre adidasi dar astazi am vazut o oferta foarte buna pe magazinul online al unei cunostinte si as vrea sa o impartasesc cu voi, mai ales cu fetele :P.
Pentru toate fetele care isi doresc un costum de baie sexy, elegant sau provocator magazinul online www.ladysboutique.ro ofera o reducere de 20%.

Am vazut ca de asemenea ofera o reducere de 5% pentru oricine se aboneaza la newsletter si pentru cei care comanda peste suma de 200 de lei primesc transportul gratuit.

Personal am fost foarte multumit de produsele acestui magazin online i-am cumparat prietenii mele de 14 februarie o lenjerie intima “super provocatoare” , a fost un cadou pentru amandoi practic :D.

Am vazut review-uri bune pentru acest magazin online pe internet si personal chiar il recomand, daca doriti sa ajungeti direct la categoria de costume de baie puteti da click aici.

Spor la cumparaturi fetelor si de ce nu si baietilor, un asemenea cadou e bine venit oricand.

Niciun comentariu: